Event potrwa cztery dni i zgromadzi w sumie ok. 1500 uczestników (stacjonarni + online) oraz 96 prelegentów. Konferencja to przede wszystkim dawka skondensowanej wiedzy, bo każdy występujący to ekspert w swojej dziedzinie, a na przekazanie cennych wskazówek ma jedynie 18 minut. Dzięki temu musi maksymalnie wykorzystać czas i skupić się na tym, co naprawdę istotne. Co więcej, prelegenci rywalizują między sobą o miano najlepszego wystąpienia, a o ich wynagrodzeniu decyduje publiczność, która ocenia wszystkie prelekcje.

W dniach 20-23 października odbędzie się aż 6 konferencji:

  • I ❤ SEO & Content
  • I ❤ Ads & Analytics
  • I ❤ Marketing
  • I ❤ Social Media
  • I ❤ Sales
  • I ❤ Commerce

Konferencja podzielona jest tak, aby każdy znalazł odpowiedni dla siebie obszar tematyczny. Uczestnicy sami decydują czy chcą obejrzeć wszystkie prelekcje, czy wezmą udział jedynie w danym bloku.

Reklama

Zaletą konferencji jest również to, że są tutaj przedstawiciele zarówno korporacji, MŚP, agencji reklamowych i interaktywnych, a także osoby pracujące w PR i sprzedaży. Dzięki temu networking stoi na bardzo wysokim poziomie, a wiele spotkań biznesowych można odbyć w czasie samego wydarzenia.

W konferencji I ❤ marketing & business można wziąć udział również online, dzięki wirtualnej wejściówce, która nie jest zwykłym streamingiem, a pełnym doświadczeniem, dzięki networkingowi online, wirtualnym targom, personalizowanej agendzie czy też identycznej paczce konferencyjnej, którą otrzymują uczestnicy stacjonarni.

Aby dowiedzieć się więcej o konferencji, warto zajrzeć na stronę internetową ilovemkt.pl