"Jesteśmy zainteresowani i w sposób aktywny działamy nad pozyskaniem około 7-8 projektów" - powiedział Żygadło podczas czatu na "GPW Wall Street 25 online".

"Zdecydowanie naszym głównym projektem w tej chwili jest 'Chernobylite'. Widzimy tutaj duże zainteresowanie i nie chcemy tego zaprzepaścić. Obecnie prowadzimy zintensyfikowane działania marketingowe. Ich efekty są już widoczne. Jednym z przykładów jest artykuł, który pojawił się wczoraj w międzynarodowym wydaniu 'Forbes'. Koszty portowania takiej produkcji też są niebagatelne, a teraz właśnie finalizowane są prace nad tymi portami" - podkreślił prezes.

Dodał, że spółka pracuje nad kilkoma niespodziankami, jeżeli chodzi o konsolowe wersje na next-geny.

"Jeżeli wszystko pójdzie po naszej myśli, są szanse, że wersje na konsole sprzedadzą się lepiej niż wersja PC. Patrząc jednak historycznie na nasze produkcje, w tym na 'Ghostrunnera', budujemy szacunki, zakładając większą sprzedaż na PC niż na konsole łącznie" - powiedział Żygadło.

Reklama

Według niego, łączne nakłady inwestycyjne na "Chernobylite" są "spore", jednak znacznie mniejsze niż w przypadku "Ghostrunnera".

All In! Games to notowany na GPW wydawca gier komputerowych.

(ISBnews)