"E-obuwie jest na ścieżce wzrostu i nie zwalnia tempa. Zaprosiliśmy do niej nowych akcjonariuszy, wzmacniamy management i planujemy IPO w 2022/2023" - powiedział Miłek podczas wideokonferencji.

Według niego, główne silniki wzrostu dla grupy e-obuwie to umacnianie wizerunku eksperta od obuwia, umacniania relacji z markami szansy regionalne o perspektywiczne rynki, jak Grecja.

Reklama

"Jeszcze powiem, że planujemy też Modivo 'launch' i inne wyzwania czeka przed grupą. Ale tak jak powiedziałem, IPO jest w planie, na pewno to będzie kwestia kilkunastu miesięcy" - dodał Miłek.

Na początku kwietnia CCC Shoes & Bags (CCC S&B) zawarło z Cyfrowym Polsatem oraz z A&R Investments Limited - jednym z akcjonariuszy InPostu - dwie warunkowe przedwstępne umowy sprzedaży akcji eobuwie.pl, określające warunki sprzedaży na rzecz każdego z inwestorów pakietów po 10% akcji za cenę 500 mln zł każdy. Podano wtedy, że do zarządu eobuwie.pl w perspektywie pół roku dołączą m.in. Mikołaj Wezdecki - obecnie dyrektor e-commerce w eobuwie.pl oraz Szymon Dąbrowski - obecnie dyrektor zakupów i sprzedaży w eobuwie.pl.

Gdy w połowie marca br. CCC poinformowało, że przystąpiło do wyłącznych negocjacji z Cyfrowym Polsatem oraz A&R Investments na temat sprzedaży dla każdego z potencjalnych inwestorów po 10% akcji eobuwie.pl w ramach inwestycji typu pre-IPO, podało też, że IPO eobuwie.pl jest obecnie planowane na 2022 lub 2023 rok.

Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 5 844,7 mln zł w 2019 r.

(ISBnews)