Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Ranking najcenniejszych marek: wielka zmiana lidera

31 maja 2015, 06:00
McDonald’s zanotował w tym roku największy spadek (4 pozycje) w rankingu wartości marek BrandZ100. Wartość marki zmniejszyła się w porównaniu do poprzedniego rankingu o 5 proc., przy jednoczesnych wyraźnych wzrostach konkurencji ze światowej czołówki. McDonald’s został w 2015 roku wyceniony na 81,16 mld dol. Wiele wskazuje na to, że w przyszłym roku opuści pierwszą „10” tego zestawienia. Niewątpliwie duży wpływ na to ma coraz wyraźniej widoczny negatywny odbiór marki.
McDonald’s zanotował w tym roku największy spadek (4 pozycje) w rankingu wartości marek BrandZ100. Wartość marki zmniejszyła się w porównaniu do poprzedniego rankingu o 5 proc., przy jednoczesnych wyraźnych wzrostach konkurencji ze światowej czołówki. McDonald’s został w 2015 roku wyceniony na 81,16 mld dol. Wiele wskazuje na to, że w przyszłym roku opuści pierwszą „10” tego zestawienia. Niewątpliwie duży wpływ na to ma coraz wyraźniej widoczny negatywny odbiór marki. / Bloomberg / Sam Hodgson
Millward Brown opublikował tegoroczne zestawienie 100 najcenniejszych marek BrandZ100. Są one warte 3,3 bln dolarów. Oto najwięksi światowi giganci.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
image for background

Przejdź do strony głównej