Reklama

Reklama

Reklama

Ranking najcenniejszych marek: wielka zmiana lidera

31 maja 2015, 06:00
McDonald’s zanotował w tym roku największy spadek (4 pozycje) w rankingu wartości marek BrandZ100. Wartość marki zmniejszyła się w porównaniu do poprzedniego rankingu o 5 proc., przy jednoczesnych wyraźnych wzrostach konkurencji ze światowej czołówki. McDonald’s został w 2015 roku wyceniony na 81,16 mld dol. Wiele wskazuje na to, że w przyszłym roku opuści pierwszą „10” tego zestawienia. Niewątpliwie duży wpływ na to ma coraz wyraźniej widoczny negatywny odbiór marki.
McDonald’s zanotował w tym roku największy spadek (4 pozycje) w rankingu wartości marek BrandZ100. Wartość marki zmniejszyła się w porównaniu do poprzedniego rankingu o 5 proc., przy jednoczesnych wyraźnych wzrostach konkurencji ze światowej czołówki. McDonald’s został w 2015 roku wyceniony na 81,16 mld dol. Wiele wskazuje na to, że w przyszłym roku opuści pierwszą „10” tego zestawienia. Niewątpliwie duży wpływ na to ma coraz wyraźniej widoczny negatywny odbiór marki. / Bloomberg / Sam Hodgson
Millward Brown opublikował tegoroczne zestawienie 100 najcenniejszych marek BrandZ100. Są one warte 3,3 bln dolarów. Oto najwięksi światowi giganci.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Reklama

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Zapraszamy na newsletter Forsal.pl zawierający najważniejsze i najciekawsze informacje ze świata gospodarki, finansów i bezpieczeństwa.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak