Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Cała prawda o obsłudze w polskich bankach. Zobacz ranking i opinie tajemniczych klientów

Ten tekst przeczytasz w mniej niż minutę
<b>Millennium</b>
Millennium / Forsal.pl
Audytorzy wysłani przez TNS Polska zbadali, w jaki sposób banki traktują młodych ludzi, którzy chcą założyć swoje pierwsze konto.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama
Reklama
Reklama

Komentarze (8)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów .
  • Cecylia27
    2019-04-22 18:56
    Chcesz założyć konto, ale nie wiesz gdzie ? Skorzystaj z porównywarki ofert bankowych: mBank, Millenium, Credit Agricole, T-mobile usługi bankowe, Getin Bank, Santander, Nest Bank, Alior Bank, Inteligo, PKO Bank Polski oraz City Handlowy. Wszystkie oferty na jednej bezpiecznej stronie ! :) Ja i paru moich znajomych też skorzystało. https://cila92.oferty-kredytowe.pl/kontaosobiste/
    0
    zgłoś
  • Jac
    2015-06-01 09:01
    Onego czasu udałem się do Raiffaisenu celem zakupu produktu, o którym przeczytałem na ich stronie internetowej i który figurował w ich ofercie. Kolejno w 5 oddziałach w Poznaniu pracownicy nie wiedzieli nic o tym produkcie, byli bardzo zdziwieni najpierw - czego ja od nich chcę, później - że taki produkt jest rzeczywiście w ich ofercie. Wnioski: bankierzy to banda niedouczonych tumanów, którym się nawet nie chce sprawdzić co sprzedaje ich firma
    0
    zgłoś
  • StanRS
    2015-05-30 09:53
    Ale "wiarygodne" porównania na forsalu. Na podstawie pojedynczego przypadku w każdym banku wyrabiają sobie opinie o całej obsłudze. Przecież taki ING czy Millenium bank nie klonują pracowników, żeby byli identyczni. W obrębie jednego banku pracownicy są lepsi i gorsi, o różnych charakterach, inteligencji, urodzie itd. Są ekstrawertycy i introwertycy. Można wytresować pracowników tylko do pewnego stopnia. Takie "porównania" to tylko subiektywne odczucia i niepowinne mieć miejsca.
    0
    zgłoś
  • cyrk na kółkach
    2015-05-28 23:30
    Jestem pracownikiem banku i szczerze powiem, że czasrm audytorzy czepiają się naprawdę szczegółów. Chyba chodxi o to. zeby do czegos sie przyczerpic. Albo mało zaangażowani doradcy albo zbyt nachalni. Albo za mało produktów przedstawiają albo za dużo, albo za mało nowinek albo za dużo. Ludzie nigdy w 100% wszystkim się nie dogodzi. Doradcy starają się jak mogą żeby jak najlepiej obsłużyć klienta ale zawsze coś będzie źle. Klient jest oczyewiscie najważniejszy ale czasem mam wrażenie ze audytorzy specjalnie się czegoś czepiają. Choćby człowiek staral by się najlepiej jak może to dla jednego audytora będzie super a dla drugiego kiepsko. Oczywiście wiadomo ze praca w banku wiąże się z badaniami z audytami ale czasem juz takie cuda sa wymyslane ze szkoda gadac. Zaraz bedziemy witac klienta i proponowac sniadanie czy obiad. Paranoja. Czasem my doradcy czujemy się jak małpy w cyrku tak jakby ktoś tylko czekał na nasze potknięcie. LUDZIE POSTAWCIE SIĘ W NASZEJ SYTUACJI. Nie czepiacie się detali.
    0
    zgłoś
  • as
    2015-05-28 19:25
    to sprawdzała jakaś niedoświadczona osoba, zresztą takie rankingi są kupowane
    0
    zgłoś
  • zenek
    2015-05-28 13:26
    hihihihihi Ty idioto / idiotko - jeśli uważasz że młody internetowy człowiek najbardziej sobie ceni wygląd interfejsu banku na smartfonie to gratuluję poziom twojej głupoty osiągnął nieskończoność... LICZĄ SIĘ OPŁATY i to właśnie ta grupa społeczna po części wymusza na bankach niższe prowizje ...
    0
    zgłoś
  • hihihihihi
    2015-05-28 12:51
    Odpowiedzi na plus i minus niespójne.
    Tak gdzie testująca została "źle potraktowana" na wejściu należy się premia dla pracowników oddziału. Trzeba zrozumieć, że nie każdy bank jest dla każdego klienta. Szczególnie te poważniejsze instytucje nie są dla "młodych i internetowych" bo taki klient to kłopotliwy klient. Ich interesują klienci bardziej zainteresowani instrumentami pochodnymi i inwestycjami niż kolorowym interfejsem na smartfona.
    0
    zgłoś
  • Gość
    2015-05-28 09:00
    Niektóre te opinie są ze sobą sprzeczne. Nie rozumiem.
    0
    zgłoś
Reklama

Zobacz więcej