Reklama

Reklama

Reklama

Masaż danych - przebój wśród oszustw. Poznaj metody wyłudzania pieniędzy

12 lutego 2014, 05:38
Kredyty gotówkowe są najbardziej podatnym na wyłudzenia produktem finansowym w naszym kraju. Tak twierdzi 84 proc. przebadanych pracowników, którzy są odpowiedzialni za zarządzanie ryzykiem nadużyć w polskich instytucjach finansowych. Opinie ankietowanych potwierdzają wyniki poprzednich badań. To właśnie ryzyko wpływa na relatywnie wysoką cenę kredytu gotówkowego. Wysokie, ale stabilne ryzyko pozwala bankom i firmom pożyczkowym na odpowiednią wycenę i działania zapobiegawcze, aby ryzyko operacyjne nie rosło, piszą eksperci KPF.
Kredyty gotówkowe są najbardziej podatnym na wyłudzenia produktem finansowym w naszym kraju. Tak twierdzi 84 proc. przebadanych pracowników, którzy są odpowiedzialni za zarządzanie ryzykiem nadużyć w polskich instytucjach finansowych. Opinie ankietowanych potwierdzają wyniki poprzednich badań. To właśnie ryzyko wpływa na relatywnie wysoką cenę kredytu gotówkowego. Wysokie, ale stabilne ryzyko pozwala bankom i firmom pożyczkowym na odpowiednią wycenę i działania zapobiegawcze, aby ryzyko operacyjne nie rosło, piszą eksperci KPF. / ShutterStock
Kredyty gotówkowe są najbardziej narażone na wyłudzenia, wśród metod oszustw króluje „masaż danych” – wyniki badania EY oraz Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych. Przedstawiamy najpopularniejsze oszustwa i najmniej bezpieczne produkty finansowe.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Reklama

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Zapraszamy na newsletter Forsal.pl zawierający najważniejsze i najciekawsze informacje ze świata gospodarki, finansów i bezpieczeństwa.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak