Reklama

Reklama

Reklama

Oto ponadczasowe, proste sposoby na sukces w biznesie

21 stycznia 2015, 05:55
Steve Strauss, specjalista od przedsiębiorczości i małych firm piszący dla dziennika USA Today, natknął się niedawno na niewielkich rozmiarów książkę zatytułowaną „Safe Methods of Business”, czyli „Bezpieczne metody w biznesie”. Duża część zamieszczonych tam porad jest już oczywiście nieaktualna, jednak zaskakująco dużo z nich wciąż ma rację bytu. Co więcej – stosowanie się do nich mogłoby uchronić współczesnych przedsiębiorców od popadnięcia w kłopoty finansowe. Oto lista zatytułowana „Bezpieczne zasady” – warto je zapamiętać.
Steve Strauss, specjalista od przedsiębiorczości i małych firm piszący dla dziennika USA Today, natknął się niedawno na niewielkich rozmiarów książkę zatytułowaną „Safe Methods of Business”, czyli „Bezpieczne metody w biznesie”. Duża część zamieszczonych tam porad jest już oczywiście nieaktualna, jednak zaskakująco dużo z nich wciąż ma rację bytu. Co więcej – stosowanie się do nich mogłoby uchronić współczesnych przedsiębiorców od popadnięcia w kłopoty finansowe. Oto lista zatytułowana „Bezpieczne zasady” – warto je zapamiętać. / Inne
Czy prowadzenie firmy różni się dziś od tego, jak robiło się to 100 lat temu? Pod wieloma względami na pewno. Są jednak pewne ważne zasady, o których przedsiębiorcy wiedzieli już sto lat temu, i które są aktualne do dziś.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Powiązane

Reklama
Reklama

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Zapraszamy na newsletter Forsal.pl zawierający najważniejsze i najciekawsze informacje ze świata gospodarki, finansów i bezpieczeństwa.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak