"W naszych planach na 2023/2024 umacniają nas wyniki za II kwartał (do daty publikacji raportu) tj. dwucyfrowe dynamiki sprzedaży offline, stabilne r/r sprzedaże online oraz pozytywny wpływ na sprzedaż wydarzeń okolicznościowych w miesiącach maj-czerwiec" - czytamy w raporcie.

Spółka podtrzymała wartość capex w wysokości 1,1 mld zł na rok obrotowy 2023/2024, rozpoznając w jego strukturze 800 mln zł na salony, 50 mln zł na biura, 120 mln zł na logistykę oraz 80 mln zł na IT i pozostałe wydatki.

Spółka podtrzymała też cel marży brutto na sprzedaży na poziomie 51-53%, oszczędności kosztowe (performance marketing, logistyka) na ponad 0,5 mld zł i marżę EBIT ponad 10%.

LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku; wchodzi w skład indeksu WIG20. W roku obrotowym 2022/2023 (luty 2022 - styczeń 2023) spółka miała 15,9 mld zł skonsolidowanych przychodów.

Reklama

(ISBnews)