"Niewątpliwie, wzrost przychodów jest efektem naszych wysiłków mających na celu utrzymanie popytu na dotychczasowym poziomie, ale również działań, które powodują przyciągnięcie nowych konsumentów do naszych lokali. W skali całej grupy nie obserwujemy spadku zainteresowania naszą ofertą, co więcej, w segmencie restauracyjnym widzimy wyraźne wzrosty popytu i przychodów. Można powiedzieć, że powoli odbudowuje się skłonność Polaków do korzystania z usług gastronomii, co dobrze wróży na przyszłość. Kolejną przyczyną wzrostu przychodów do porównywalnego okresu roku 2022 są otwarcia nowych lokali własnych, takich jak Prosty Temat w Warszawie, Pijalnia Wódki i Piwa również w Warszawie czy Chicas & Gorillas w Łodzi. Na wzrosty przychodów miały też wpływ podwyżki cen sprzedawanych produktów wynikające z inflacji" - podkreślił prezes Mex Polska Paweł Kowalewski, cytowany w komunikacie.

Precyzyjne i szczegółowe dane finansowe za pierwsze półrocze 2023 roku wraz opisem zostaną opublikowane 28 września 2023 roku.

Grupa Mex Polska zarządza 44 lokalami gastronomicznymi (stan na 19.06.2023). Grupa rozwija marki: The Mexican, Prosty Temat, Pankejk, Pijalnia Wódki i Piwa. Najnowszym konceptem jest Chicas & Gorillas. Od 2012 roku spółka jest notowana na głównym rynku GPW.

(ISBnews)

Reklama