Reklama

Reklama

Reklama

Coca-Cola kończy 126 lat. Zobacz, jak zmieniała się legendarna marka

8 maja 2012, 05:15
Marka szybko stała się symbolem kapitalizmu i sukcesu Ameryki. W czasie Zimnej Wojny Coca-Cola była przedstawiana w Europie jako synonim wyzysku i kolonializmu. Zdjęcie: Reklama Coca-Coli z 1946 roku
Marka szybko stała się symbolem kapitalizmu i sukcesu Ameryki. W czasie Zimnej Wojny Coca-Cola była przedstawiana w Europie jako synonim wyzysku i kolonializmu. Zdjęcie: Reklama Coca-Coli z 1946 roku / Media
Dokładnie 8 maja 1886 roku aptekarz z Atlanty, dr John S. Pemberton, zmieszał brązowy syrop na bazie liści koki z wodą sodową. Tak narodziła się Coca-Cola – najbardziej znana na świecie marka.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Reklama

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Zapraszamy na newsletter Forsal.pl zawierający najważniejsze i najciekawsze informacje ze świata gospodarki, finansów i bezpieczeństwa.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak