TelForceOne odnotował 2,20 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2014 r. wobec 0,95 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.

Zysk operacyjny wyniósł 3,16 mln zł wobec 1,89 mln zł zysku rok wcześniej. EBITDA wyniosła 3,72 mln zł wobec 2,32 mln zł rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 55,69 mln zł w I kw. 2014 r. wobec 35,33 mln zł rok wcześniej.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w okresie I kw. 2014 r. wyniósł 0,85 mln zł wobec 0,45 mln zł zysku rok wcześniej.

"Rok 2013 był dla nas bardzo dobry i w pierwszych miesiącach 2014 r. kontynuujemy dynamiczny wzrost działalności operacyjnej. Smartfony oparte na systemie Android, które wprowadziliśmy do oferty pod koniec 2013 r., sprzedają się coraz lepiej. Podobnie notujemy bardzo dobre wyniki sprzedaży w segmencie e-papierosów, których sprzedaż również rozpoczęliśmy w ubiegłym roku" – powiedział wiceprezes spółki Wiesław Żywicki, cytowany w komunikacie.

Reklama

Dodał, że w I kw. 2014 r. podpisano umowę na dostawy produktów z siecią Empik, a także znacząco rozwinięto współpracę z siecią Kaufland.

Grupa zakłada zachowanie dotychczasowej wysokiej dwucyfrowej dynamiki wzrostu r/r przychodów skonsolidowanych przy utrzymaniu dynamiki wzrostu EBITDA i zysku netto. Dodatkowo zamierza wprowadzić smartfony myPhone do oferty polskich operatorów GSM. Planuje także utrzymać dwucyfrową dynamikę r/r wzrostu liczby punktów handlowych własnej sieci retail Teletorium i przekroczenie liczby 200 lokalizacji.

TelForceOne to czołowy polski importer, dystrybutor oraz producent urządzeń mobilnych i akcesoriów do nich. Spółka tworzy grupę kapitałową, która od marca 2007 roku jest notowana na warszawskiej giełdzie. Posiada sieć partnerów w Polsce i Europie oraz nowoczesne Centrum Dystrybucyjno-Logistyczne.