"Rozwój sieci sprzedaży to jeden z filarów naszej strategii. Dlatego cieszy nas pozyskanie kolejnego atrakcyjnego punktu sprzedaży w perspektywicznym regionie Polski. Plan otwarcia pięciu punktów w roku okazał się konserwatywny, dlatego realizacja powyżej planu potwierdza strategię spółki i pokazuje nasze kompetencje w rozwijaniu firmy" – powiedział Jurczak, cytowany w komunikacie.

Spółka przypomina, że zgodnie ze strategią spółka planowała rozwój sieci sprzedaży o 10 punktów w latach 2014-2016. W bieżącym roku obrotowym zakładano otwarcie pięciu punktów, zaś kolejne pięć ma być uruchomione w roku obrotowym 2015/2016.

"Rynek sprzyja rozwojowi sieci i dlatego chcemy wykorzystać dobry moment biznesowy do ekspansji w Polsce. Efekty tych działań powinny być widoczne w wynikach firmy w kolejnych latach" - podkreślił prezes.

Grodno posiada obecnie 42 punkty sprzedaży zlokalizowane w kluczowych polskich miastach m.in. w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Poznaniu i Wrocławiu. Najintensywniej Grodno działa w województwie mazowieckim, gdzie od wielu lat jest liderem z 18 punktami dystrybucyjnymi. Punkty sprzedaży zaopatrywane są z nowoczesnego centrum magazynowego zlokalizowanego w Małopolu pod Warszawą.

Reklama

Grodno S.A. jest jednym z czołowych dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych i oświetleniowych działających na rynku polskim.