"Sprzedaż wygenerowana na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej wyniosła w trzecim kwartale 2014 roku 448,2 mln zł, co stanowi wzrost o 8,0% w porównaniu do trzeciego kwartału 2013 roku. Sprzedaż wygenerowana w tej dywizji w walutach lokalnych wzrosła o 10,5%" - czytamy w komunikacie.

Przychody dywizji rosyjskiej wyniosły 108,5 mln zł i wzrosły o 10,3% w zł oraz 24,0% w walucie lokalnej, podano także.

Sprzedaż na rynku hiszpańskim w III kw. 2014 roku osiągnęła poziom 159,6 mln zł, notując 8,3% wzrostu w PLN oraz 10,1% wzrostu w walucie lokalnej.

"Przychody dywizji Nowe Rynki wyniosły w trzecim kwartale 2014 roku 49,0 mln zł i były o 37,6% wyższe w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego oraz o 40,7% w walutach lokalnych" - napisano także w komunikacie.

Reklama

Wyniki wstępne zawierają pewne szacunki wynikające ze specyfiki w obszarze rozliczeń kosztów łańcucha dostaw, zaznaczyła spółka.

AmRest Holdings SE jest największą niezależną firmą prowadzącą sieci restauracji w Europie Środkowo-Wschodniej. Spółka rozwija również działalność w Europie Zachodniej, Rosji, Chinach oraz Stanach Zjednoczonych.