"W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – październik 2014 roku wyniosła około 336,9 mln zł i była wyższa o około 10,0% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego" - czytamy w komunikacie.

Spółka poinformowała jednocześnie, że przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 19,0 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych rok wcześniej o ok. 13,4%, zaś od początku rok odnotowały wzrost o ok. 9,0% r/r i wyniosły ok. 180,9 mln zł.

"Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) - wyniosły około 11,6 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w październiku 2013 roku o około 6,8%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - październik 2014 roku w tym segmencie wyniosła około 124,3 mln zł i była wyższa o około 6,8% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego" - czytamy dalej.

Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym.

Reklama