Zysk operacyjny wyniósł 6,89 mln zł wobec 5,18 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 37,03 mln zł w 2014 r. wobec 31,31 mln zł rok wcześniej.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w 2014 r. wyniósł 4,75 mln zł wobec 2,70 mln zł zysku rok wcześniej.

"Grupa IMS zrealizowała prognozę na 2014 rok. Szczególną rolę w realizacji prognozy odegrały dynamicznie rosnące przychody z tytułu usług abonamentowych oraz zauważalne zmiany w sprzedaży usług reklamowych w in-store radio. We wszystkich segmentach abonamentowych, grupa w 2014 r. powiększyła liczbę posiadanych lokalizacji o 1.161, (realizując założenia wynoszące ok. 1.200 lokalizacji). W 2014 roku na dobrym poziomie zrealizowane zostały także wcześniej wymienione przychody z usług reklamowych audio oraz przychody z działalności eventowych" - czytamy w raporcie.

Reklama

Spółka tworzy grupę kapitałową, w skład której wchodzą 3 podmioty bezpośrednio zależne. Grupa IMS jest dostawcą wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w miejscu sprzedaży. Działania grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego: audiomarketingu (przygotowanie i emisja formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych), wideomarketingu (produkcja i emisja przekazów reklamowych na ekranach plazmowych) oraz aromamarketingu (dobór i dystrybucja kompozycji zapachowych).