Reklama
Reklama

Elimen E-VN1. Oto pierwszy ultralekki samochód elektryczny zaprojektowany w Polsce [ZDJĘCIA]

21 czerwca 2018, 14:30
Tym, co pozytywnie wyróżnia E-VN1, jest uniwersalna platforma, na której został zbudowany. Dzięki temu możemy dostosować go praktycznie dla dowolnego biznesu od usług kurierskich i dostawczych, poprzez przedsiębiorstwa komunalne, food trucki, a nawet jako karawan dla firm pogrzebowych. Dużym zainteresowaniem cieszy się również wśród właścicieli nowoczesnych gospodarstw rolnych – podsumowuje Przemysław Rozmysłowicz. Oficjalna premiera Elimena E-VN1 miała miejsce 5 czerwca podczas II Międzynarodowego Forum Energetyka i Środowisko EKOZAKOPANE 2018. Pierwsze zamówienia na samochody będzie można składać od września br. Rozwój marki Elimen wspiera Assay, firma zajmującą się doradztwem biznesowym i inwestowaniem w startupy, m.in. w obszarze ekologicznych rozwiązań dla transportu.
Tym, co pozytywnie wyróżnia E-VN1, jest uniwersalna platforma, na której został zbudowany. Dzięki temu możemy dostosować go praktycznie dla dowolnego biznesu od usług kurierskich i dostawczych, poprzez przedsiębiorstwa komunalne, food trucki, a nawet jako karawan dla firm pogrzebowych. Dużym zainteresowaniem cieszy się również wśród właścicieli nowoczesnych gospodarstw rolnych – podsumowuje Przemysław Rozmysłowicz. Oficjalna premiera Elimena E-VN1 miała miejsce 5 czerwca podczas II Międzynarodowego Forum Energetyka i Środowisko EKOZAKOPANE 2018. Pierwsze zamówienia na samochody będzie można składać od września br. Rozwój marki Elimen wspiera Assay, firma zajmującą się doradztwem biznesowym i inwestowaniem w startupy, m.in. w obszarze ekologicznych rozwiązań dla transportu. / Media
Reklama
Reklama
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

Powiązane

Reklama

Komentarze(28)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
  • Terminator
    2018-06-21 15:49:10
    Brawo! Dobry początek!!! Życzę powodzenia!!!
    9
  • 2maxx
    2018-06-21 14:39:19
    Dzieci chcecie tym straszyć
    23
    pokażodpowiedzi (2)
  • 5-6 punków w ciągu 2 godzin?
    2018-06-21 16:02:49
    W transporcie miejskim może się sprawdzić np. gdy ktoś ma jakąś sieć restauracji i trzeba dowieść towar.
    0
  • poddany
    2018-06-21 16:04:49
    Bob Budowniczy takim jeździł :-)
    0
  • pytam się
    2018-06-21 15:56:12
    C O T O J E S T ??????
    14
  • ziom
    2018-06-21 17:52:57
    To jest ta Arinera husaria?
    3
  • jdjd
    2018-06-21 15:25:08
    W tym aucie beda hot-dogi sprzedawac czy kurtokołacz hehe
    8
    pokażodpowiedzi (1)
  • Ja
    2018-06-21 16:06:26
    Projektant nadwozia pochodzi z Indii.
    1
  • to chyba zart
    2018-06-21 17:48:00
    Kazda wieksza fabryka samochodow na swiecie produkuje samochody dostawcze ktore mozna latwo zamienic na elektryczne o nieskonczenie wyzszym poziomie technicznym od tego amatorskiego "prototypu"
    9
  • Komel
    2018-06-21 21:05:19
    Design taki sobie, ale powiedzmy, że jakieś bardziej "designerskie" pasmowe ledowe lampy dodatkowe i jakiś "bajerancki" pseudo grill-zderzak a la młode pokolenie to nadrobią przez zwykłe doposażenie estetyczne w sposób stosowany w motocyklach. Kwestia na później. Natomiast z masą własną 600 kg i masą użytkową aż 800 kg i 4m3 kubatury użytkowej - to jako inżynier chylę się z szacunkiem głęboko w pokłonie dla takiej konstrukcji. Te parametry naprawdę powalają, choć dla laików pewnie to nic nie znaczy, dla nich ważniejsze, że to nie jest to jakaś Tesla S. Jeżeli produkcja ruszy na dużą skalę, to ten pojazd ma szansę na prawdziwy sukces na bazie gwarantowanej ekonomiki SENSOWNEJ finansowo eksploatacji. Inna rzecz, że pojazd powinien być zeskalowany kosztowo w wyposażeniu, te drogie gadżetowe elektroniczne cudeńka dla kierowcy powinny być w opcji z najwyższej półki, a dla większości transportowych zastosowań można by zrezygnować z 50-80% gadżetów i elektroniki użytkowej.
    0
    pokażodpowiedzi (3)
Reklama
Reklama

Zobacz więcej

Reklama
image for background

Przejdź do strony głównej