Reklama

Reklama

Reklama

Mistrzowie flotowej popularności – jakie samochody kupują firmy?

8 grudnia 2016, 05:30
Klienci biznesowi są traktowani ze szczególną dbałością przez importerów z kilku powodów. Kupują dużo samochodów i robią to regularnie. Po czasie, na który podpisywane są umowy dotyczące finansowania zakupu, firmy wracają do salonów sprzedaży i zazwyczaj zamawiają jeszcze większą ilość pojazdów dla pracowników. W tym kontekście lojalność względem marki nabiera szczególnego znaczenia. Jakie samochody kupują klienci biznesowi? Wbrew pozorom nie kierują się głównie kryterium ceny. W efekcie choć tanie modele segmentu A i B stanowią ważną część sprzedaży, tak naprawdę trzon bezwzględnie i od lat należy do hatchbacków segmentu C. Dowód? Z danych opublikowanych przez Carmarket.com.pl wynika, że pięć modeli ujętych w tym zestawieniu sprzedało się w roku 2015 w ilości niemal 34 tysięcy sztuk. A to wynik o tyle optymistyczny, że dotyczy wyłącznie egzemplarzy kupionych przez firmy i przekłada się na niemalże jedną ósmą całego rynku flotowego w Polsce. Poniższe zestawienie przedstawia ofertę wyprzedażową popularnych hatchbacków wyposażonych między innymi w dobry system multimedialny, czujniki parkowania, tempomat i automatyczną skrzynię biegów.
Klienci biznesowi są traktowani ze szczególną dbałością przez importerów z kilku powodów. Kupują dużo samochodów i robią to regularnie. Po czasie, na który podpisywane są umowy dotyczące finansowania zakupu, firmy wracają do salonów sprzedaży i zazwyczaj zamawiają jeszcze większą ilość pojazdów dla pracowników. W tym kontekście lojalność względem marki nabiera szczególnego znaczenia. Jakie samochody kupują klienci biznesowi? Wbrew pozorom nie kierują się głównie kryterium ceny. W efekcie choć tanie modele segmentu A i B stanowią ważną część sprzedaży, tak naprawdę trzon bezwzględnie i od lat należy do hatchbacków segmentu C. Dowód? Z danych opublikowanych przez Carmarket.com.pl wynika, że pięć modeli ujętych w tym zestawieniu sprzedało się w roku 2015 w ilości niemal 34 tysięcy sztuk. A to wynik o tyle optymistyczny, że dotyczy wyłącznie egzemplarzy kupionych przez firmy i przekłada się na niemalże jedną ósmą całego rynku flotowego w Polsce. Poniższe zestawienie przedstawia ofertę wyprzedażową popularnych hatchbacków wyposażonych między innymi w dobry system multimedialny, czujniki parkowania, tempomat i automatyczną skrzynię biegów. / ST


Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Powiązane

Reklama
Reklama

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Zapraszamy na newsletter Forsal.pl zawierający najważniejsze i najciekawsze informacje ze świata gospodarki, finansów i bezpieczeństwa.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak