Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Oto najdziwniejsze pytania, które padają podczas rozmów rekrutacyjnych w Polsce

3 lutego 2014, 05:34
4.	Pytanie do kandydata na stanowisko key account managera: „Co zmieniłby Pan/ zmieniłaby Pani w organizacji będąc na miejscu brand managera?” I odwrotnie, pytanie do kandydata na brand managera: „Jakie zmiany wprowadziłby Pan/ wprowadziłaby Pani będąc na stanowisku key account managera?” Choć są to bardzo zbliżone do siebie działy zamiast współpracy często pojawiają się między nimi konflikty wynikające z niezrozumienia i braku umiejętności postawienia się na czyimś miejscu. Pytanie co by kandydat zrobił będąc na miejscu pracownika innego działu, sprawdza wszechstronność myślenia, potencjał do realizacji zadań w szerszym środowisku, umiejętność całościowego spojrzenia na dany problem. Pokazuje też, czy mimo swoich osobistych aspiracji i celów kandydat potrafi obiektywnie spojrzeć na interes firmy.
4. Pytanie do kandydata na stanowisko key account managera: „Co zmieniłby Pan/ zmieniłaby Pani w organizacji będąc na miejscu brand managera?” I odwrotnie, pytanie do kandydata na brand managera: „Jakie zmiany wprowadziłby Pan/ wprowadziłaby Pani będąc na stanowisku key account managera?” Choć są to bardzo zbliżone do siebie działy zamiast współpracy często pojawiają się między nimi konflikty wynikające z niezrozumienia i braku umiejętności postawienia się na czyimś miejscu. Pytanie co by kandydat zrobił będąc na miejscu pracownika innego działu, sprawdza wszechstronność myślenia, potencjał do realizacji zadań w szerszym środowisku, umiejętność całościowego spojrzenia na dany problem. Pokazuje też, czy mimo swoich osobistych aspiracji i celów kandydat potrafi obiektywnie spojrzeć na interes firmy. / ShutterStock
Google.com pyta: „Ilu ludzi używa Facebooka w San Francisco o 14.30 w piątek?”, Deloitte: „Czy Mahatma Gandhi byłby dobrym inżynierem oprogramowania?”, a jakie zaskakujące pytania padają podczas rozmów kwalifikacyjnych w Polsce? Piotr Dziedzic, dyrektor w międzynarodowej firmie doradztwa personalnego Page Personnel specjalnie dla Forsal.pl wyjaśnia, jak sobie z nimi radzić.

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
image for background

Przejdź do strony głównej