"Średnio ceny reklam we wrześniowym cenniku TVN-u są niższe niż rok temu o 10%. Najwięcej kosztuje reklama podczas show 'Mam talent', która jest droższa niż we wrześniu ub.r. Natomiast spoty przy nowym serialu 'Naznaczony' są tańsze niż przy innych wieczornych serialach" - czytamy w raporcie.

W zeszłym tygodniu przedstawiciele TVN informowali, że spółka spodziewa się spadku przychodów reklamowych w lipcu i sierpniu o ok. 10% r/r. TVN ocenił też, że wartość rynku reklamy telewizyjnej w II kwartale wyniosła 899 mln zł, co oznacza spadek o 18% r/r.

W I połowie 2009 roku grupa TVN miała 119,92 mln zł zysku wobec 271,03 mln zł zysku rok wcześniej przy obrotach odpowiednio 1015,13 mln zł wobec 951,19 mln zł. Wyłączając efekt konsolidacji ITI Neovision, przychody spadły o 5,6% do 898 mln zł.



Reklama