„Wejście na rynki NewConnect to dla Webventure oficjalny krok w kierunku dynamicznej ekspansji międzynarodowej. Pozyskane środki inwestycyjne pozwolą spółce na natychmiastową realizację opracowanej już strategii i wejście do grona światowej czołówki deweloperów gier casual na pieniądze" - powiedział dyrektor ds. rozwoju i marketingu Webventure Piotr Wiktorowski, cytowany w komunikacie.

Flagowy projekt firmy to R1NG.pl, platforma pozwalająca na grę o prawdziwe pieniądze poprzez gry komputerowe typu casual. Webventure jako pierwsze w Polsce wypuszcza tego typu produkt także na telewizory i e-kioski oraz rozpoczyna ekspansję globalną. Projekt R1NG.pl zwyciężył w programie Dragon's Den w 2011 roku.
"W ramach współpracy z TPSA /Orange projekt R1NG został przeniesiony na telewizory, gdzie ponad 700 000 abonentów będzie mogło grać i wygrywać za pomocą pilota telewizyjnego. Webventure udostępni również platformę R1NG w dedykowanej wersji na e-kioski" - informuje spółka w komunikacie.