Gra będzie dostępna w sklepach AppStore, Google Play oraz gamesrepublic.com (w wersji DRM-Free w wersji na Androida).

"Prace nad mobilną wersją „This War of Mine" są na ostatniej prostej. Bardzo cieszymy się, że tytuł, na który czekają użytkownicy urządzeń mobilnych na całym świecie, wkrótce trafi na rynek" - powiedział prezes 11 bit studios Grzegorz Miechowski, cytowany w komunikacie. Nie zdradził jednak celów sprzedażowych. 

'This War of Mine' to najważniejsza produkcja w historii 11 bit studios. Tytuł, w wersji na komputery PC z systemem operacyjnym Windows, Mac OSX i Linux, zadebiutował 14 listopada 2014 r. 

>>> Czytaj też: Polskie gry w centrum uwagi zagranicznych mediów

Premiera „TWoM" miała strategiczne znacznie dla wyników 11 bit studios w 2014 r. W tym okresie spółka, na poziomie jednostkowym, zanotowała ponad 17,65 mln zł przychodów ze sprzedaży (5,71 mln zł rok wcześniej), 12,25 mln zł EBITDA (1,6 mln zł) i blisko 9,71 mln zł zysku netto (1,02 mln zł).

Spółka podała, że sprzedaż gry wciąż prezentuje się bardzo dobrze i stanowi główne źródło jej przychodów. W I kwartale br. 11 bit studios miał prawie 6,46 mln zł przychodów ze sprzedaży (0,62 mln zł rok wcześniej) i 4,92 mln zł wyniku EBITDA. W I kw. 2013 r. strata EBITDA sięgała 0,46 mln zł. Zysk netto w I kwartale br. wyniósł 4,21 mln zł. Rok wcześniej strata na tym poziomie zamknęła się kwotą 0,53 mln zł.

11 bit studios S.A. działa na rynku gier od 2010 r. Jest producentem wieloplatformowych gier wideo. Wiosną 2011 r. firma wypuściła na rynek swój pierwszy tytuł z serii 'Anomaly'. W listopadzie 2014 r. zadebiutował 'This War of Mine'.

11bit Studios to notowany na NewConnect producent gier na platformy stacjonarne i mobilne. Chce przenieść się na rynek główny GPW jeszcze w 2015 roku.