W ujęciu narastającym wartość przychodów zrealizowanych w okresie styczeń - kwiecień br. roku wyniosła ok. 164,3 mln zł i była wyższa o ok. 15,7% w skali roku.

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły około 26,6 mln zł w kwietniu i były wyższe o ok. 25,2% r/r.

"W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - kwiecień 2016 roku w tym segmencie wyniosła około 91,2 mln zł i była wyższa o około 20,1% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego" - czytamy w komunikacie.

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) - wyniosły ok. 14,9 mln zł i były wyższe o ok. 21,1% w ujęciu rocznym.

"W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - kwiecień 2016 roku w tym segmencie wyniosła około 61,7 mln zł i była wyższa o około 20,4% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego" - czytamy także.

Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. W 2015 r. spółka miała 517,69 mln zł przychodów wobec 443,39 mln zł rok wcześniej.

(ISBnews)