statystyki

LOT zerwie z wizerunkiem drogiej linii lotniczej?

8 września 2016, 13:53
Źródło:ISBnews
Boeing 787 Dreamliner w barwach narodowego przewoźnika PLL LOT. Fot. materiały LOT

Boeing 787 Dreamliner w barwach narodowego przewoźnika PLL LOT. Fot. materiały LOTźródło: Materiały Prasowe
autor zdjęcia: Ed Turner

Polskie Linie Lotnicze LOT (PLL LOT) zamierzają walczyć o klienta najlepszym stosunkiem jakości do ceny i chcą zerwać z wizerunkiem drogiej linii lotniczej, poinformował prezes Rafał Milczarski.

Reklama

Reklama

LOT planuje coraz więcej promocji, dostosowanych do poszczególnych grup klientów oraz rozwój oferty produktów i usług dodatkowych.

"To oznacza koniec z wizerunkiem LOT-u jako drogiej linii lotniczej. Podróżowanie Polskimi Liniami Lotniczymi LOT może być tanie i jednocześnie zapewniać to, czego nie nie oferują pasażerom linie niskokosztowe, czyli na przykład możliwość bezpłatnego przewiezienia bagażu czy bezpłatny poczęstunek na pokładzie. Walka o klienta wymaga od nas zbudowania silnej struktury sprzedażowej na wszystkich rynkach, na których jesteśmy obecni. Będziemy umacniać współpracę z agentami, którzy stanowią trzon naszej sprzedaży w segmencie korporacyjnym, a z drugiej strony - chcemy zwiększyć zasięg i udział w sprzedaży naszej strony lot.com, która ma być źródłem najlepszych ofert dla pasażerów najbardziej wrażliwych na cenę" - powiedział Milczarski, cytowany w komunikacie.

LOT zamierza też regularnie mierzyć poziom zadowolenia pasażerów ze swoich usług. Wskaźnik ten będzie elementem monitorowania realizacji ogłoszonej strategii.

"LOT będzie też dbał o jak najwyższy poziom niezawodności operacyjnej. Cel to utrzymanie regularności połączeń na poziomie 99% i punktualności na poziomie 87%. To zapewni LOT-owi miejsce w ścisłej czołówce najpunktualniejszych linii lotniczych na świecie" - czytamy dalej.

Polskie Linie Lotnicze LOT ogłosiły dziś nową strategię, której głównymi celami jest zwiększenie liczby pasażerów do ponad 10 mln rocznie (wobec 4,3 mln w ub.r.) i osiągnięcie trwałej rentowności do 2020 r.

>>> Czytaj też: Centralny Port Lotniczy jednak powstanie? LOT potrzebuje nowego lotniska

Reklama

Reklama

  • lech2011(2016-09-08 14:30) Odpowiedz 53

    LOT ma wizerunek bankruta, którego stale dofinansowujemy, jak górników.

  • Klient(2016-09-08 17:37) Odpowiedz 10

    Powiedziałbym inaczej, że należy dostosować ceny do oferowanego serwisu, rozumiem kwestie oszczędności ale to że na lotach do 2H to oferowana jest tylko woda i wafelek, a za wszystko inne trzeba zapłacić to już jest dla mnie świadectwem słabego serwisu

  • pasażer(2016-09-09 00:54) Odpowiedz 00

    skoro prezes tak mowi to uda sie na pewno, konkurencja juz sie boi

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

Wiadomości branżowe

Tylko na Forsal.pl

Infografiki, wykresy, mapy

Opinie

Najnowsze galerie>>

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze