"Priorytetem jest dla nas rozwój – ciągłe udoskonalanie naszego LiveChat, a także pozyskiwanie klientów. Kwiecień był dla nas najlepszym miesiącem w historii pod względem wzrostu liczby klientów. Już w lipcu przekroczyliśmy poziom 21 tysięcy klientów" – powiedział prezes LiveChat Mariusz Ciepły cytowany w komunikacie.



Spółka zanotowała 21,59 mln zł skonsolidowanych przychodów w pierwszy kwartał swojego roku finansowego (czyli okres kwiecień - czerwiec), co oznacza wzrost o 30,2% r/r.



Zysk operacyjny w tym okresie wzrósł o 22,3% do 13,74 mln zł, a wynik EBITDA - o 23,3% do 14,29 mln zł.



Rentowność EBITDA wyniosła w I kw. 66,2%, rentowność operacyjna 63,7% a rentowność netto 51,3%.



Na koniec lipca LiveChat miał 21 019 klientów z około 150 krajów, tj o ok. 30% więcej niż rok temu.



Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu "live chat dla biznesu". Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w kwietniu 2014 r.



(ISBnews)