Warszawa, 07.11.2017 (ISBnews) - Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Wittchena wyniosły 27,9 mln zł w październiku 2017 r. i były wyższe o 22% w skali roku, poinformowała spółka.
Przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 12,4 mln zł w październiku i były wyższe o 35% r/r, zaś ze sprzedaży B2B wyniosły 15,4 mln zł i były wyższe o 13% r/r, podano w komunikacie.
W okresie styczeń-październik przychody ogółem wzrosły o 26% w skali roku do 157,4 mln zł. Przychody ze sprzedaży detalicznej zwiększyły się w tym czasie o 31% r/r do 126,1 mln zł, zaś ze sprzedaży B2B wzrosły o 11% r/r do 30,7 mln zł.
Segment detaliczny obejmuje sprzedaż salonów detalicznych, sprzedaż internetową oraz pozostałą sprzedaż detaliczną, zaś segment B2B obejmuje sprzedaż krajową oraz sprzedaż eksportową do firm i klientów korporacyjnych, wyjaśnia spółka.
Wittchen jest sprzedawcą dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. Spółka jest notowana na GPW od 2015 r. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 170 mln zł w 2016 r.
(ISBnews)