Spółka debiutowała na New Connect pod koniec 2008 roku i pozyskała w ofercie prywatnej 3,25 miliona złotych, które posłużyły do rozbudowy sieci sprzedaży, poszerzenia ofert produktowej oraz wdrożenia nowoczesnych systemów informatycznych.

Głównym celem biznesowym od samego początku był jednak rynek regulowany. Decyzja o przejściu na GPW to w dużej mierze także odpowiedź na sygnały od akcjonariuszy spółki.

- Chcemy stworzyć możliwość inwestowania dla funduszy, które nie posiadają udziałów w rynku New Connect. Pozyskany kapitał zamierzamy przeznaczyć na dalsze wsparcie rozwoju firmy, poszerzenie świadczonych usług i rozbudowę gamy produktowej – mówi Piotr Grupiński, prezes Internity.

Prospekt emisyjny przygotowywany jest Dom Maklerski Rubicon Partners. Szczegóły przeniesienia będą ustalane w trakcie i zostaną dostosowane do bieżącej sytuacji na rynku.

Reklama