Średnie zapotrzebowanie jednego Brazylijczyka na kondomy wynosi 1,7 prezerwatywy. To stosunkowo niski wynik w porównaniu z Japonią czy Stanami Zjednoczonymi, gdzie jeden mieszkaniec zużywa średnio 10 i 4,5 prezerwatyw.

Nisza na brazylijskim rynku prezerwatyw jest wciąż niewypełniona. Produkcja przejętych firm w Brazylii zapewni pokrycie połowy liczącego 330 mln zapotrzebowania na kondomy rocznie. Kolejne 400 mln prezerwatyw jest rozdawanych za darmo przez brazylijski rząd.

Jednak podejmując decyzję o przejęciu, Hypermarcas SA kierował się nie tylko chęcią zysku. Dyrektor wykonawczy Hypermarcas SA w wywiadzie dla agencji Bloomberg twierdzi, że działania firmy mają również charakter edukacyjny. Rosnąca świadomość mieszkańców Ameryki Łacińskiej, coraz wyższe dochody i odrobina marketingu uczynią rynek prezerwatyw w tym kraju jeszcze bardziej atrakcyjnym.