Podczas zbliżających się Światowych Targach Expo General Motors oczekuje, że ich punkt odwiedzi ok. 3 milionów potencjalnych klientów. Według rzecznika prasowego firmy Karina Zhanga, Expo może przynieść całemu koncernowi bardzo duże zyski. Jest to bowiem idealna okazja na przyciągnięcie azjatyckich klientów i pozyskanie nowych partnerów biznesowych.

Według niektórych, rozpoczynające się w maju Expo będzie największe w historii. Potencjał drzemiący w targach zamierza wykorzystać nie tylko GM, lecz firmy z prawie 200 krajów świata, biorących udział w targach. Wszystkie stawiają na innowacje i chcą zainteresować jak największą grupę konsumentów. Arabia Saudyjska zdecydowała się zainwestować w swój pawilon ok. 150 milionów dolarów. Arabski pawilon ma być zawieszony na metalowych słupach, a w kształcie przypominać półksiężyc. Japoński punkt o nazwie "Purple Silkworm Island" ma kosztować 138 milionów dolarów.

Nie wszystkie największe firmy zdecydowały się wziąć udział w Expo. Jedną z nich jest Google, które ze względu na konflikt z pekińskim rządem zdecydowały się zbojkotować największe handlowe targi na świecie.

ikona lupy />
Według niektórych, rozpoczynające się w maju Expo będzie największe w historii. Potencjał drzemiący w targach zamierza wykorzystać nie tylko GM, lecz firmy z prawie 200 krajów świata / Bloomberg
Reklama