Apple rozpoczął dystrybucję nowej wersji iPada. Sprzedaż ruszyła najpierw na stronie internetowej firmy, a parę godzin później urządzenie pojawiło się w amerykańskich sklepach. Analitycy przewidują, że iPad 2 ma szansę na lepszy debiut od poprzednika. W weekend sprzedaż może sięgnąć nawet 600 tys. sztuk. Poprzednią wersję tabletu w ciągu pierwszej doby dystrybucji zakupiło 300 tys. klientów.

>>> Zobacz zdjęcia iPada 2

iPad 2 jest cieńszy, szybszy i lżejszy od poprzednika. Tablet ma także dłużej działającą baterię. Ulepszony iPad ma kosztować tyle samo co poprzednia wersja - najtańszy model 499 dol.

iPad jest najszybciej przynoszącym przychody produktem technologicznym w historii. W mniej niż trzy miesiące obroty Apple ze sprzedaży tabletu sięgnęły 2 miliardów dolarów. iPhone potrzebował ponad sześciu kwartałów, by osiągnąć podobny wynik. W tym roku iPad 2 ma przynieść firmie Apple 16,3 mld dolarów przychodów.

Reklama

>>> Tak się przyciąga klientów - zobacz futurystyczne sklepy Apple Store