Cena docelowa została wyznaczona na poziomie 28,9 zł.

W dniu wydania raportu akcje AGORA warte były 20,29 zł. Rynkowa cena na tym poziomie, w relacji do wyceny analityków, sugeruje potencjał wzrostowy na poziomie 42 proc.

„Chociaż wyniki Agory okazały się zbliżone do rynkowych oczekiwań to inwestorzy negatywnie zareagowali na obniżenie prognoz Zarządu dotyczących rynku reklamowego. Źle odebrana została też struktura wyniku (spadek wyniku EBITDA o 38% r/r w segmencie prasy). Zwracamy jednak uwagę, że spadek ten miał miejsce w bardzo niesprzyjającym otoczeniu makroekonomicznym (duża słabość rynku reklamowego, która odbiła się na wynikach wszystkich spółek mediowych) i mimo to skonsolidowany wynik EBITDA obniżył się jedynie o 11,8%. Podtrzymujemy tezę, że w momencie poprawy koniunktury na rynku reklamowym spadek EBITDA segmentu będzie z nawiązką rekompensowany przez poprawę w pozostałych segmentach (ze szczególnym uwzględnieniem outdooru, kina i internetu). Spadek notowań jaki miał miejsce po publikacji zepchnął wycenę do poziomu 4,9xEV/EBITDA 2011. W związku z powyższym podnosimy naszą rekomendację do kupuj” – napisano w raporcie DI BRE.