„Majowa sprzedaż spółki dominującej we wszystkich kanałach dystrybucji osiągnęła niewielki spadek dynamiki, za wyjątkiem kanału hurtowego. W opinii zarządu, lepsze wyniki sprzedaży za maj w kanale hurtowym (na tle pozostałych kanałów dystrybucji) wskazują, iż (…) przejściowe problemy z niewystarczającą płynnością odbiorców hurtowych zostały rozwiązane"- podano w raporcie.

Spółka podała, że „narastająco jednostkowe wyniki sprzedaży osiągnięte w okresie od 1 marca do 31 maja 2011 obrazują niemalże równy niewielki spadek sprzedaży we wszystkich kanałach, co z kolei wskazuje na panujące obecnie na krajowym rynku outdoorowym ogólne obniżenie popytu". Skonsolidowane wyniki sprzedaży wyniosły 5,97 mln zł w maju i były niższe o 4,9 proc. r/r.

Narastająco wyniki sprzedaży w okresie marzec – maj 2011 roku wyniosły 17, 95 mln zł, co oznacza spadek o 6,4 proc. w skali roku.

Narastająco, jednostkowe wyniki sprzedaży osiągnięte w okresie 15 miesięcy od 1 marca 2010 r. do 31 maja 2011 r. wyniosły 119,93 mln zł. Skumulowane wyniki sprzedaży grupy w okresie 15 miesięcy od 1 marca 2010 roku do 31 maja 2011 roku wyniosły 126,92 mln zł.

Reklama