„Jednostkowe wyniki sprzedaży osiągnięte w okresie od 1 marca do 30 czerwca 2011 roku obrazują niemalże równy, niewielki spadek sprzedaży we wszystkich kanałach dystrybucyjnych (za wyjątkiem eksportu, który wykazał wzrost), co z kolei wskazuje na panujące obecnie na krajowym rynku outdoorowym ogólne obniżenie popytu" - podała spółka.

Narastająco, jednostkowe wyniki sprzedaży osiągnięte w okresie marzec - czerwiec 2011 roku wyniosły 23,31 mln zł i były niższe o 7,4% rok do roku.

„Czerwcowa sprzedaż spółki dominującej we wszystkich kanałach dystrybucji (za wyjątkiem kanału hurtowego) osiągnęła niewielki wzrost dynamiki sprzedaży bądź pozostawała na poziomie zbliżonym do poziomu sprzedaży zrealizowanej w czerwcu ubiegłego roku. Klienci hurtowi w poprzednim miesiącu, tj. maju br., nadrabiali zaległości zakupowe powstałe w pierwszych miesiącach sezonu Wiosna-Lato 2011, tj. w marcu i kwietniu br. W czerwcu nastąpiło wyhamowanie tej tendencji co przełożyło się na spadek sprzedaży zrealizowanej w tym kanale w miesiącu czerwcu 2011 roku w porównaniu do sprzedaży z czerwca roku ubiegłego"- podano także.

Skonsolidowane wyniki sprzedaży G wyniosły 6,78 mln zł w czerwcu u były niższe o 5,1% w skali roku.

Reklama

Narastająco wyniki sprzedaży grupy w okresie marzec - czerwiec 2011 roku wyniosły 24,74 mln zł i były niższe o 6,1% od wyników osiągniętych w porównywalnym okresie 2010 r.

Narastająco, jednostkowe wyniki sprzedaży osiągnięte w okresie 16 miesięcy od 1 marca 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku wyniosły 126,22 mln zł. Skumulowane wyniki sprzedaży grupy wyniosły w tym czasie 133,70 mln zł.