„Sieć dyskontowa Textilmarket odnotowała wzrost sprzedaży o 15% - wyniosła ona 86,1 mln zł. Na rynku modowym natomiast Grupa Kapitałowa Redan zwiększyła sprzedaż o 26% osiągając wartość 84,0 mln zł " - czytamy w komunikacie. Redan poinformował, że sprzedaż w sklepach porównywalnych (tzn. takich, które działały w I półroczu bieżącego roku jak i w poprzednim roku) w sektorze dyskontowym praktycznie utrzymała ubiegłoroczny poziom, natomiast na rynku modowym wzrosła o 14%.

„Po 6 miesiącach 2011 r. szacunkowa wartość marży handlowej (przychody ze sprzedaży towarów pomniejszone o koszt sprzedanych towarów) Grupy Redan wzrosła o 23% w porównaniu do analogicznego okresu 2010 roku osiągając poziom 77,5 mln zł. Grupa odnotowała wzrost wolumenu marży zarówno na rynku dyskontowym, jak i modowym - odpowiednio o 16% i 31%" – czytamy dalej.

Spółka odzieżowa Redan miała 1,98 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2011 roku wobec 1,57 mln zł straty rok wcześniej. Strata operacyjna na poziomie grupy wyniosła 2,76 mln zł wobec 1,65 mln zł straty rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 76,61 mln zł wobec 67,39 mln zł rok wcześniej.