Przedstawiciele firmy poinformowali, że spółka osiąga pozytywny wynik EBITDA, ale nie jest jeszcze rentowna na poziomie EBIT. "Na koniec I połowy roku mieliśmy 5,9 mln kart SIM, nie zanotowaliśmy spadku tempa pozyskiwania klientów, więc można przyjąć, że prawdopodobnie mamy już ich 6 mln" - powiedział dziennikarzom członek zarządu Bartosz Dobrzyński.

>>> Czytaj też: Tabletowa zadyszka zagrozi telekomom i wydawcom prasy

Dodał, że spółka generuje pozytywny wynik na poziomie EBITDA ale jeszcze nie na poziomie EBIT. Play podał, że 44% jej klientów stanowią abonenci (post-paid), a 56% przypada na pre-paid. Spółka deklaruje też, że jest liderem, jeśli chodzi o pozyskiwanie klientów innych sieci przenoszących numer. Według niej, 70% wszystkich klientów przenoszących numer przechodzi właśnie do Play. Według Telepolis.pl, od stycznia br. 497 tys. klientów przeniosło swój numer do innego operatora, z tego na II kwartał przypadło 237 numerów. Według rzecznika Play Marcina Gruszki, ten trend może się utrzymać, co oznacza że w całym roku numery może przenieść 1 mln klientów, a Play utrzyma w tej grupie obecny 70-proc. udział. Play podał też, że 60% sprzedawanych przez niego aparatów to smartphony, a w II kwartale najlepiej sprzedawały się telefony HTC Desire oraz HTC Wildfire.

>>> Czytaj też: Orange i Play włączają się do wyścigu o mobilny internet

Reklama