"Zarząd podjął przedmiotową decyzję, aby zapewnić jak najlepsze dopracowanie wszystkich elementów produkcyjnych oraz aby zagwarantować efektywną, globalną kampanię reklamową gry" - czytamy w komunikacie.

City Interactive poinformowało, że kampania reklamowa "Sniper Ghost Warrior 2" będzie prowadzona we współpracy z amerykańską agencją reklamową The Ant Farm, LCC (należącą do grupy DDB Worldwide Communications Group Inc.), która odpowiedzialna jest m.in. za kampanie promocyjne takich światowych produkcji, jak "Call of Duty: Modern Warfare 3".

Pod koniec zeszłego roku spółka poinformowała, że sprzedaż pierwszej części 'Snipera' przekroczyła poziom 2 mln sztuk. Druga część gry zostanie równocześnie wydana w wersji na platformy PlayStation®3, Xbox360® oraz PC.

W październiku spółka informowała, że europejska premiera gry komputerowej "Sniper: Ghost Warrior 2" została zaplanowane na 16 marca 2012 r., a amerykańska - na 20 marca.

Reklama

W I-III kw. 2011 roku spółka miała 16,83 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 23,60 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 66,32 mln zł wobec 64,28 mln zł.