W pierwszych trzech kwartałach tego roku Biedronka osiągnęła sprzedaż na poziomie 20,46 mld zł. To oznacza wzrost o 17,6 proc. rok do roku. Tym samym udział polskiej sieci w całkowitych obrotach portugalskiej Grupy Jeronimo Martins, które za 9 miesięcy wyniosły 7,95 mld euro (ok. 32,5 mld zł), stanowi 61,2 proc.
Do końca roku może się jeszcze zwiększyć, bo firma ma w planach dalsze inwestycje na naszym rynku. W całym 2012 r. założyła uruchomienie łącznie 250 sklepów. Jak dotąd plan zrealizowała w około 55 proc. Obecnie ma już w Polsce 2 tys. sklepów. Zgodnie z planem do końca roku ma powstać jeszcze około 120 nowych marketów pod logo Biedronka. Rozbudowa sieci w Polsce pochłonie 80 proc. z 650 mln euro (ok. 2,7 mld zł), które grupa Jeronimo Martins przeznaczyła na tegoroczne inwestycje. Ale to nie koniec, bo zgodnie z planami Biedronka chce w kolejnych latach powiększyć sieć do 3 tys. sklepów.