Sam operator skupia się na pozyskiwaniu "dobrych" klientów kontraktowych lub interesujących się chociażby ofertą tabletów.

"W kwestii migracji numerów - jest to wycinek rynku, wokół którego robi się dużo PR-u. Jak popatrzymy na fakty, chociażby za rok ubiegły - to przybyło nam ponad 230 tys. netto bardzo dobrych klientów kontraktowych. Pierwszy kwartał również nie był wcale zły pod tym względem. Sprzedaż na rynku telekomunikacyjnym obecnie to nie tylko usługi głosowe. My obecnie sprzedajemy bardzo dużo tabletów" - powiedział ISBnews Bors.

>>> Czytaj też: T-Mobile Polska ma wyłączność na sprzedaż Alcatela z Firefox OS

Sieć Play posiada ok. 60 proc. udział w segmencie przenoszonych numerów. Operator ten podaje, że najwięcej klientów zmigrowało do Play z T-Mobile.

Reklama

Operator sieci T-Mobile miał 15,92 mln klientów na koniec I kw. 2013 r., w tym 7,014 mln klientów abonamentowych. Na koniec tego okresu spółka obsługiwała 1,019 mln klientów mobilnego szerokopasmowego dostępu do internetu.

Usługi sieci T-Mobile i Heyah dostępne są na blisko 100% powierzchni Polski. Pierwszym współzałożycielem, a obecnie jedynym właścicielem jest globalny koncern telekomunikacyjny Grupa Deutsche Telekom (DT), do której należą m.in. T-Mobile i T-Systems. DT prowadzi działalność w 50 krajach na świecie i obsługuje ponad 180 mln klientów.

>>> Czytaj też: Branża telekomunikacyjna: Netia weszła na rynek potrójnej usługi