"W ujęciu narastającym za 7 miesięcy 2013 r. sprzedaż Grupy Redan wyniosła 243,6 mln zł i była o 7% wyższa w ujęciu r/r. Powierzchnia całej sieci GK Redan na koniec lipca wynosiła 99,7 tys. m2, co oznacza 4% przyrost powierzchni handlowej r/r" - głosi komunikat.

W sieci dyskontowej poziom sprzedaży towarów w lipcu 2013 r. wynosił 18,1 mln zł, co oznacza poziom o 7% wyższy niż w lipcu ubiegłego roku. Sprzedaż po 7 miesiącach br. osiągnęła poziom 124 mln zł i była wyższa o 5% r/r, podano w materiale.

Sieć Textilmarket na koniec lipca składała się z 276 sklepów własnych o łącznej powierzchni 60,4 tys. m2, co oznacza 0,5% przyrost powierzchni handlowej r/r.

"Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w lipcu 2013 r. wynosiła 16,7 mln zł i była niższa o 1% od osiągniętej w lipcu 2012 r. Sprzedaż po 7 miesiącach br. wynosiła 119,6 mln zł, i była wyższa o 10% r/r' - czytamy dalej.

Reklama

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec lipca 2013 r. miały łączną powierzchnię 39,3 tys. m2, co oznacza wzrost powierzchni handlowej o 11% r/r.

"Sprzedaż towarów Grupy Redan poprzez sklepy internetowe w lipcu 2013 r. osiągnęła poziom 2,0 mln zł, co oznacza 35% wzrost do lipca 2012 r. Natomiast za 7miesięcy sprzedaż wynosiła 15,4 mln zł, co oznacza wzrost o 48% r/r" - poinformowała także spółka.

Grupa Kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na GPW. W 2012 r. spółka odnotowała 440 mln zł skonsolidowanych przychodów.