Bank podał, że z każdym dniem liczba użytkowników nowego serwisu transakcyjnego mBanku zwiększa się o kilkadziesiąt tysięcy. Obecnie dostęp do niego ma już ponad 1 mln osób - zarówno nowych, jak i dotychczasowych klientów banku, zaś 65% klientów z najdłuższym stażem w nowym mBanku loguje się regularnie do nowej platformy.
"Mamy ambicję, by na 15-lecie marki mBank, w 2015 r., z naszych usług korzystało 5 mln klientów" - powiedział wiceprezes BRE Banku ds. bankowości detalicznej Cezary Kocik, cytowany w komunikacie.
Na początku sierpnia bank informował, że serwis nowego mBanku docelowo będzie platformą dla ponad 4,2 mln klientów bankowości detalicznej (w tym MultiBanku oraz mBanku w Czechach i na Słowacji).
W czerwcu BRE Bank rozpoczął proces rebrandingu, co oznacza, że marki BRE i MultiBank będą funkcjonować do 25 listopada br., kiedy zostaną zastąpione nową nazwą - mBank. W tym czasie swoje znaki zmienią również spółki zależne - Dom Inwestycyjny BRE Banku oraz BRE Private Banking & Wealth Management.
Proces przechodzenia klientów na nową platformę transakcyjną mBanku ma zakończyć się w I kw. 2014 r.
Marka mBanku powstała 13 lat temu dla pierwszego internetowego banku w Polsce, będącego częścią BRE Banku.