18 polskich firm z branży rolno-spożywczej prezentuje się na wystawie „Agrokompleks 2013” w Kaliningradzie. Najliczniejszą grupę wystawców stanowią przedsiębiorcy z Warmii i Mazur.

W tym roku Polska szczególną uwagę przywiązuje do promocji mięsa i jego przetworów. To efekt programu informacyjno-promocyjnego "Europejskie mięso. Tradycja. Smak. Jakość".

Drugi dzień wystawy w Kaliningradzie jest połączony z polsko-rosyjską konferencją branży rolno-spożywczej. Tematyka obejmuje między innymi przepisy celne w handlu z Rosją, kwestie kontroli weterynaryjnej i fitosanitarnej oraz certyfikacji produktów rolno-spożywczych na obszarze Federacji Rosyjskiej. Organizatorami konferencji są Agencja Rynku Rolnego oraz Konsulat Generalny RP w Kaliningradzie.

Reklama

>>> Czytaj też: Ceny żywności: Handlowcy konkurują ceną mięsa i makaronów