Wniosek w tej sprawie wpłynął 5 listopada, podał UOKiK na swojej stronie internetowej.

W czerwcu Piotr i Paweł informował, że główni akcjonariusze firm Bać-Pol oraz Piotr i Paweł podjęli rozmowy i działania zmierzające do poszukiwania wspólnych rozwiązań. W ramach wspólnej inicjatywy kapitałowej "Grupa Handlowa PL Plus" wprowadzą na rynek, w segmencie ekonomicznym, produkty pod nową i wspólną marką. Nowa marka będzie prowadzona w ramach wspólnej inicjatywy kapitałowej "Grupa Handlowa PL Plus".

Grupa Kapitałowa Bać-Pol jest jednym z największych dystrybutorów w grupie produktów FMCG w Polsce, posiadającym dominującą pozycję w południowo-wschodniej części kraju oraz znaczącą pozycję w obszarach Polski centralnej i zachodniej.

Sieć supermarketów Piotr i Paweł, budowana od 1990 r., liczy obecnie 95 sklepów w 14 województwach. Obroty sieci za rok finansowy 2012 wzrosły o 9,2% r/r do 1,84 mld zł.

Reklama