"Przychody spółki osiągnęły w pierwszym kwartale 2014 roku 1,463 mld zł, a EBITDA wyniosła 557 mln zł. Marża EBITDA w tym okresie osiągnęła poziom 38,1% wzrastając o 1,6 pkt proc. w stosunku do pierwszego kwartału 2013 roku. Wyniki T-Mobile Polska w pierwszym kwartale w dużej mierze odzwierciedlają spadki wynikające z regulacji dotyczącej obniżenia stawek rozliczeń międzyoperatorskich (MTR) oraz roamingowych" - czytamy w komunikacie.

Na koniec marca spółka posiadała w segmencie usług przedpłaconych 8,759 mln klientów (wobec 8,905 mln rok wcześniej), a w segmencie usług abonamentowych było to 6,989 mln klientów (wobec 7,014 mln rok wcześniej), podano także.

"W pierwszym kwartale T-Mobile Polska zwiększyła bazę klientów szerokopasmowego mobilnego dostępu do internetu o 163 tysiące w porównaniu do odpowiedniego okresu ubiegłego roku. Na koniec marca br. spółka obsługiwała ponad 1,182 mln klientów mobilnego internetu. W pierwszym kwartale baza klientów usług mobilnego dostępu do internetu wzrosła o 15,9% w porównaniu do pierwszego kwartału 2013 roku" - czytamy dalej w materiale.

Usługi sieci T-Mobile i Heyah dostępne są na blisko 100% powierzchni Polski. Pierwszym współzałożycielem, a obecnie jedynym właścicielem T-Mobile Polska jest globalny koncern telekomunikacyjny Grupa Deutsche Telekom, do której należą m.in. T-Mobile i T-Systems.

Reklama