Zobacz, jak gliwicka fabryka Opla przygotowuje się do produkcji nowej Astry [WIDEO]

4 maja 2015, 09:40 | Aktualizacja: 04.05.2015, 10:29
Źródło:PAP

źródło: youtube.com Przygotowania Opla do produkcji nowej astry

Produkcja nowego modelu Opla Astry piątej generacji zgodnie z planem ruszyć ma na przełomie września i października. Z kamerą sprawdzamy, jak przygotowuje się do tego gliwicka fabryka.

wróć do artykułu

Polub Forsal.pl

Reklama

Komentarze (4)

  • edward(2015-05-04 10:09) Zgłoś naruszenie 00

    Astrę II wprowadzono do produkcji w Gliwicach zamiast Astry I jako część offsetu za zakup samolotów F-16.
    Wcześniej GM specjalnie wstrzymał wprowadzenie o kilka m-cy tego modelu, żeby można było to ująć w offsecie.
    Tak rząd SLD robił interesy z Amerykanami kosztem Polski...

    Odpowiedz
  • llubellak(2015-05-04 10:41) Zgłoś naruszenie 00

    No dobra Panie Edwardzie, historię zna Pan dobrze ale co ma Astra I i II do generacji V? Gliwice produkowały Astrę II i III tak trochę z doskoku. Dopiero Astra IV na dobre zagościła w Gliwicach. Polska obok Niemiec i Anglii stała się głównym ośrodkiem produkcyjnym tego modelu. Teraz w przypadku Astry V tylko Anglia i Polska przy czym to z Polski będzie szła główna produkcja na eksport!

    Odpowiedz
  • vip(2015-05-04 13:24) Zgłoś naruszenie 00

    i dlatego bardzo dobrze ze AIRBUS zrobi dla nas helikoptery a nie amerykanie, offset byłby znowu fikcyjny a amerykanie śmiali by się z durnych polaczków

    Odpowiedz
  • llubellak(2015-05-04 15:44) Zgłoś naruszenie 00

    A wy wierzycie w obietnice Francji jak małe dzieci! Francja od lat pogrążona w kryzysie, przemysł się kuli, bezrobocie rośnie, Hollande okazał się złotoustnym bajkopisarzem a wy wierzycie, że Polska skorzysta na offsecie w wersji francuskiej! Te helikoptery przyjadą w paczkach, dostaną polską szachownice a po wszystkim "hala" wybudowana pod kontrakt zostanie sprzedana francuskiemu Auchan albo Leclercowi!

    ktoś pamięta jak Francuzi się zachowali kiedy ich oferta przegrała z F-16? Koncern PSA obraził się i wybrał Czechy gdzie postawił nową fabrykę samochodów, wybrał choć polska oferta była najmocniejsza!

    Dodam jeszcze jedną rzecz, PSA wybrał Czechy gdzie postawił fabrykę dla trojaczków z Kolina. My obeszliśmy się smakiem ale Gliwice dostały nowe linie montażowe dla Opla! Dziś z perspektywy lat widać że pod względem tej inwestycji Polska lepiej wypadała, u nas będzie produkowany jeden z najpopularniejszych modeli Opla, GM powoli aczkolwiek konsekwentnie wzmacnia pozycje Polski w swoim biznesie. W tym czasie fabryka w Czechach działa tak na pół gwizdka, rynek małych aut nie jest łatwym rynkiem, mało się na tym zarabia a największe sukcesy na tym polu odnosi włoski fiat a nie PSA z Toyotą a przynajmniej nie ich modele C1, Peugeot 106 czy Toyota Aygo

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

Wiadomości branżowe

Tylko na Forsal.pl

Infografiki, wykresy, mapy

Opinie

Najnowsze galerie>>

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze