"Przy przychodach ze sprzedaży na poziomie 3,75 mln zł (wzrost o 68%), Bloober Team wypracował w II kwartale 2016 r. 2,2 mln zł zysku operacyjnego (0,26 mln zł w analogicznym okresie 2015 r.). Zysk netto wyniósł 3,2 ml zł (0,19 mln zł w 2015 r.). Uwzględnia on 1,8 mln zł wpływów z tytułu zbycia części udziałów w spółce zależnej iFun4All" - czytamy w komunikacie.

Narastająco przychody krakowskiego dewelopera osiągnęły poziom 6,53 mln zł (wzrost o 100% r/r), a zysk netto 3,6 mln zł, czyli więcej niż w całym ubiegłym roku, podkreślono też w materiale.

"Naszym celem jest żeby cały bieżący rok, także kolejne lata były dla spółki rekordowe. Mamy do tego solidne podstawy. Czekają nas trzy premiery nowych tytułów, które już anonsowaliśmy, ale szykujemy również kilka niespodzianek, nie tylko takich jak ostatnio niezapowiedziany dodatek do 'Layers of Fear'" - wskazał Babieno, cytowany w komunikacie.

Bloober Team to niezależny producent gier wideo, założony w 2008 r. Spółka jest notowana na NewConnect od czerwca 2011 r.

(ISBnews)