Strata operacyjna wyniosła 0,39 mln zł wobec 0,56 mln zł straty rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 5,39 mln zł w III kw. 2016 r. wobec 3,5 mln zł rok wcześniej.

W okresie I-III kw. 2016 r. spółka miała 2,37 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 7,81 mln zł straty rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 15,12 mln zł w porównaniu z 9,13 mln zł rok wcześniej.

"W trzech pierwszych kwartałach 2016 r. Grupa HubStyle odnotowała przychody netto ze sprzedaży na poziomie 15,1 mln zł, co oznacza 66 proc. wzrost w porównaniu z tym okresem roku poprzedniego. Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym w okresie styczeń-wrzesień 2016 r. wyniosły 8,6 mln zł i były ponad czterokrotnie wyższe w porównaniu z rokiem ubiegłym. Wzrost w segmencie odzieżowym HubStyle jest zasługą wysokiej dynamiki sprzedaży przez sklepy internetowe marek HubStyle, jak również coraz większej dostępności produktów w showroom'ach, gdzie klienci mogą obejrzeć i przymierzyć odzież" - czytamy w komunikacie poświęconym wynikom.

W ujęciu jednostkowym strata netto w okresie I-III kw. 2016 r. wyniosła 1,5 mln zł wobec 6,33 mln zł straty rok wcześniej.

"Konsekwentna realizacja obranej strategii przynosi wymierne efekty – HubStyle w trzech kwartałach przekroczył już przychody z całego 2015 roku, a przed nami najbardziej intensywny okres pod względem sprzedaży odzieży jakim jest czwarty kwartał. Jesteśmy dobrze przygotowani i liczymy, że będzie to bardzo udany okres dla całej Grupy pod względem wyników finansowych" - skomentowała prezes Monika Englicht, cytowana w komunikacie.

Grupa HubStyle (dawniej Grupa Nokaut) jest właścicielem marki odzieżowej Sugarfree.pl i sklepu internetowego pod tym adresem, oferującego sukienki, głównie polskiej produkcji oraz marek Cardio Bunny, Emente, Kragelman, Freakylicks. Spółka jest notowana na GPW od 2012 r.

(ISBnews)