Dane uzyskane z WhatsAppa miały być swobodniej przysyłane do centrali, by mogły z nich korzystać w szerszym zakresie również inne należące do koncernu platformy – Facebook i Instagram. Jednocześnie dane miałyby być w szerszym zakresie wykorzystywane dla usług reklamowych. Dzięki poszerzonej archiwizacji treści reklamy mogłyby być bardziej dopasowane do preferencji użytkowników.
Facebook ostrożnie wobec WhatsAppa. Boi się utraty klientów
Obowiązywanie nowych regulacji prywatności w komunikatorze internetowym WhatsApp przesunięto z lutego na maj po to, by użytkownicy przyzwyczaili się do zmian. Plan był jasny – w ramach bliższej współpracy należących do Facebooka platform miała nastąpić zmiana w regulaminie.
Pełną treść artykułu można przeczytać we wtorkowym wydaniu DGP oraz eDPG.
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Komentarze (1)
Pokaż:
NajnowszePopularneNajstarsze