"Akcjonariusze sprzedający, w uzgodnieniu z wyłącznym globalnym koordynatorem i po konsultacji z współprowadzącym księgę popytu zdecydowali, iż (…) odstępują od przeprowadzenia sprzedaży akcji oferowanych w ramach oferty. Powyższa decyzja podyktowana jest niemożliwością uzyskania satysfakcjonującej liczby zgłoszeń na akcje oferowane w ramach budowania księgi popytu, pomimo intensywnej interakcji z inwestorami instytucjonalnymi i istnienia zainteresowania z ich strony" - czytamy w komunikacie.

W związku z powyższym, spółka podjęła decyzję o rezygnacji z ubiegania się o dopuszczenie akcji do obrotu na rynku regulowanym (rynku podstawowym) prowadzonym przez GPW.

"Złożone zapisy na akcje oferowane zostaną uznane za nieważne, a dokonane płatności zostaną zwrócone bez jakichkolwiek odsetek i odszkodowań nie później niż 14 dni po dniu ogłoszenia o odstąpieniu od przeprowadzenia sprzedaży akcji oferowanych w ramach oferty" - czytamy dalej.

Spółka stwierdza, że dysponuje szeregiem atrakcyjnych planów biznesowych, które będą przedmiotem dalszych działań związanych z jej rozwojem.

Reklama

"Spółka z ufnością patrzy w przyszłość dynamicznego polskiego rynku telekomunikacyjnego i będzie kontynuować przyjętą strategię swojego rozwoju" - podsumowano w informacji.

Oferta publiczna sprzedaży do 45.157.646 akcji zwykłych serii A spółki Multimedia Polska rozpoczęła się 15 maja od startu book buildingu. Cena maksymalna wynosiła 21 zł za akcję, co dawało maksymalną wartość oferty na poziomie ponad 948 mln zł.

Multimedia Polska to jeden z wiodących na polskim rynku operatorów kablowych dostarczający usługi telewizji, szerokopasmowego dostępu do internetu oraz telefonii stacjonarnej i mobilnej.