Zysk operacyjny wyniósł 96,8 tys. zł wobec 90,4 tys. zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 8,75 mln zł w III kw. 2023 r. wobec 7,41 mln zł rok wcześniej.

W I-III kw. 2023 r. spółka miała 85,8 tys. zł jednostkowego zysku netto wobec 53,1 tys. zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 26,9 mln zł w porównaniu z 19,1 mln zł rok wcześniej.

Reklama

"Ostatnie miesiące minęły pod znakiem dynamicznego wzrostu naszej podstawowej działalności. Podpisaliśmy kolejne umowy z miastami, które rozszerzają nasze usługi parkingowe i sprzedaż biletów komunikacyjnych. Za pomocą aplikacji można już kupić bilety na przejazdy miejskie w 121 polskich miastach i zapłacić za parkowanie w 88 miastach. Równolegle aktywnie rozwijamy usługi Fintech, wprowadziliśmy do ofert nowy rodzaj ubezpieczeń samochodowych, jesteśmy też na ostatniej prostej uruchomienia własnej karty płatniczej, a w segmencie B2B rozwijamy usługi bazujące na API" - powiedział prezes mPay Andrzej Basiak, cytowany w komunikacie.

Na koniec października liczba użytkowników aplikacji przekroczyła 1,4 mln, wobec niecałych 1,1 mln przed rokiem. Łączna wartość transakcji zrealizowanych przez mPay (TTV) wyniosła w minionych 9 miesiącach 43,5 mln zł wobec 29 mln zł rok wcześniej, przypomniano.

mPay zadebiutował na rynku w 2003 r. i jest najdłużej działającym w Polsce systemem płatności przez telefon komórkowy. Aplikacja mPay umożliwia m.in. kupowanie biletów komunikacji miejskiej, regulowanie należności za parkowanie czy zasilanie telefonicznych kont prepaid za pomocą smartfona lub tabletu. Od 2007 r. mPay jest koncesjonowanym agentem rozliczeniowym, uprawnionym do procesowania transakcji realizowanych za pomocą urządzeń mobilnych. Inwestorem strategicznym mPay od 2013 r. jest Grupa Lew. mPay jest notowany na rynku NewConnect od 2011 r.

(ISBnews)