Zysk operacyjny wyniósł 0,16 mln zł wobec 0,43 mln zł zysku rok wcześniej. Zysk EBITDA sięgnął 0,16 mln zł wobec 0,43 mln zł zysku rok wcześniej.

Jednostkowe przychody ze sprzedaży sięgnęły 2,68 mln zł w I-III kw. 2023 r. wobec 3,01 mln zł rok wcześniej.

"W okresie objętym niniejszym sprawozdaniem finansowym został rozpoznany zgodnie z MSSF 2 koszt programu motywacyjnego ustanowionego w spółce. Wartość ujętej wyceny za 9 miesięcy roku 2023 wyniosła 1 577 tys. zł i w całości obciążyła koszty okresu sprawozdawczego. Zysk netto oczyszczony z wypływu nie gotówkowej wyceny kosztów programu motywacyjnego za trzy kwartały 2023 roku wyniósł 1 745 tys. zł" - czytamy w raporcie kwartalnym.

"W okresie sprawozdawczym odnotowywany był wzrost cen towarów i usług konsumpcyjnych, które w przypadku zbyt wysokiego tempa wzrostu mogą w negatywny sposób przekładać się na siłę nabywczą konsumentów i ich decyzje zakupowe. Kierownictwo spółki monitoruje sytuację i dostosowuje odpowiednio politykę cenową. Ryzyko w zakresie ograniczenia siły nabywczej może spowodować także zmianę preferencji zakupowych konsumentów w zakresie wyboru tańszych gier, czego beneficjentem może być emitent, dlatego nie można jednoznacznie określić wpływu ww. czynników na generowane wyniki finansowe" - podano.

Reklama

Ponadto spółka wskazała, że za okres trzech kwartałów 2023 roku wypracowała 691 tys. zł dodatnich przepływów operacyjnych, co pozwoliło spółce w całości spłacić zadłużenie w stosunku do akcjonariusza z tytułu udzielonych pożyczek.

3R Games to notowany na rynku głównym GPW producent gier i aplikacji w technologii VR (virtual reality) oraz AR (augmented reality) z Grupy PlayWay. Spółka powstała z połączenia notowanej na warszawskiej giełdzie HubStyle z poznańskim studiem deweloperskim 3R Studio Mobile. Strategią spółki jest produkcja gier VR ze szczególnym uwzględnieniem platformy Oculus.

(ISBnews)