Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Najmniej paliwożerne SUV-y – ranking Consumer Reports

22 lutego 2017, 21:24
Ten tekst przeczytasz w mniej niż minutę
W styczniu 2017 roku ponad 58 procent wszystkich rejestracji nowych samochodów dokonali klienci instytucjonalni, a ich udział był wyższy niż w styczniu 2016 roku o 4,5 procent – można przeczytać w raporcie Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego. Co więcej, przedsiębiorcy w pierwszym miesiącu bieżącego roku kupili o 27,2 proc. samochodów więcej niż w miało to miejsce w analogicznym okresie poprzedniego roku. Według raportu Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar w styczniu 2017 roku zarejestrowano w Polsce 37 491 nowych samochodów osobowych, o 18 proc. więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Wśród 50 najczęściej wybieranych samochodów znalazły się cztery crossovery segmentu C. Czy można pogodzić posiadanie dużego SUV-a z ekologią? Specjaliści z Consumer Reports uważają, że tak. Ich ocenie zostały poddane samochody z segmentu SUV-ów i crossoverów. Oryginalna treść tego raportu podaje wyniki w formie MPG (mile na galon) – na potrzeby tego zestawienia zostały one przeliczone na ilość kilometrów, które dany samochód pokona na jednym litrze paliwa.
W styczniu 2017 roku ponad 58 procent wszystkich rejestracji nowych samochodów dokonali klienci instytucjonalni, a ich udział był wyższy niż w styczniu 2016 roku o 4,5 procent – można przeczytać w raporcie Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego. Co więcej, przedsiębiorcy w pierwszym miesiącu bieżącego roku kupili o 27,2 proc. samochodów więcej niż w miało to miejsce w analogicznym okresie poprzedniego roku. Według raportu Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar w styczniu 2017 roku zarejestrowano w Polsce 37 491 nowych samochodów osobowych, o 18 proc. więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Wśród 50 najczęściej wybieranych samochodów znalazły się cztery crossovery segmentu C. Czy można pogodzić posiadanie dużego SUV-a z ekologią? Specjaliści z Consumer Reports uważają, że tak. Ich ocenie zostały poddane samochody z segmentu SUV-ów i crossoverów. Oryginalna treść tego raportu podaje wyniki w formie MPG (mile na galon) – na potrzeby tego zestawienia zostały one przeliczone na ilość kilometrów, które dany samochód pokona na jednym litrze paliwa. / Bloomberg
Reklama
Reklama

Powiązane

Reklama
Reklama

Komentarze(3)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
  • Ciekawy
    2017-02-23 20:41:57
    Nie raczyli nawet przeliczyc tego z mpg na l/100km. Co za troska o czytelnika...
    0
  • nm
    2017-03-04 08:52:17
    co za bzdury dla glupcow --- a ktos policzyl ile emergii elektrycznej trzeba wyprodukowac czyli spalic wegla gazu czy ropy zeby dalo sie wyprodukowac taki samochod -- po drugie prad z gniazdka juz nie smrodzi --- ludzie puknijcie sie w leb -- zeby byl w tym gniazdu znowu trzeba spalic tysiace ton wegla -- a gdzie straty na przesylach --- szkoda mi gadac z nie znajacymi tematu redaktorkami --- oczywiscie jest przyszlosc przed nowymi rodzajami energii --- ale nic na hurra i bez mozgu
    1
  • eg
    2017-03-03 23:46:42
    japończyki a gdzie daihatsu
    0

Zobacz więcej